2nd day of arbetslöshet

Igår firade jag att examen var slut med min sambo Cornelia och hennes två vänner Emma och Anna. Vi träffade också Vicky, Elin och Ida med pojkvännen Cedrick Christopher Charles. En väldigt lyckad kväll, om än med seg start, om vi ska dömma från antalet blåsor på mina fötter. Blev också uppraggad av två typer som sade att jag liknar en tjej "som sökte en bonde" från bonde söker fru. Lagom offended sådär. Jag undrar om inte det var ett move enligt Louise's raggartaktik - ge personen en dissande kommentar, så att deras självförtroende blir lägre än ditt, för då kommer de offended söka sig din uppskattning för att bevisa motsatsen...

Sedan har jag fått numret av en efterfestsugen snubbe som tyckte det lät kul att komma stupfull till en tjejfest som min mamma hade med några jobbarkompisar. Rock and Roll...!

Och as a reminder: idag tvättade jag fönster och möblerade om lite. Fixade också lite med blommorna, projektet "Grönt" är på g. Då är det bara att säga hejdå till hamsterburen och kartongmöbeln och jag är nästan klar att flytta tillbaka med alla nya möbler...!

Och ikväll blir det Pirates 4 i 3D. Med mamma. Pappa har utegångsförbud.

Jag hoppas att du tyckte om den, future Zuza. Och att hamsterburen inte längre står kvar.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0