Semifinal

Ni kan bara tänka er min glädje då jag ståendes på vågen imorse insåg att jag är nästan halvvägs där, vid mitt mål. 4 kg lättare sen Eskilstunatiden är inte illa. Jag hoppas på 5 kg i övermorgon, onsdag, samma dag som vi får våra IB-betyg... Då kommer det kännas som att jag är verkligen på väg mot mitt mål, och förhoppningsvis så kommer betygen inte få mig att må sämre...!

Garderoben är städad och sorterad, så det känns nästan som att jag kan stryka en sak till från min lista - nämligen att fixa mina kläder så att jag har bara de som jag vill ha kvar... och så att jag vet var jag har dem också...

På G är också mitt fina "hål" eller "dziura" som vi kallar det, nämligen förvaringsutrymmet under snetaket. Har plockar ut halva innehållet, slängt lite, sorterat om annat och gömt en hel del saker också. Har bestämtm mig att garderoben får innehålla endast kläder, inte en massa väskor, skokartonger och vinterjackor. De får fylla ut hålet istället.

Körkortsmässigt så har det inte rörts sig så mycket de senaste dagarna... Frederik kom hit lördag kväll, och hela lördagen städade jag så att han skulle få plats i mitt rum, haha. Om en vecka börjar kursen, så jag borde börja med körkortsteorin snart... men som ex-IB elev så känns det konstigt att börja plugga i god tid innan. Revise'a, till och med. Läste igenom hela teorin på sportlovet, då jag borde ha gjort mina internals.... hahah...

Vad annars ska hända den här veckan?

"Katrineholmsgänget" ska träffa Jasmina innan hon drar till USA i ett år, jag måste träffa Amanda och Felice, gärna Elin också... får se om vi hinner! Cornelia, den lilla bastarden har tydligen ett liv och ska vara i Stockholm i tre dagar. Det kom hon fram till igår. Jag vill också åka runt :( oh wait... Italien... Polen... hmm. Men i alla fall! :(

Påminnelse till morgondagens me:

BETALA ELFAKTURAN FFS

Kommentarer
Postat av: isabella

vad i helvete kör du på för jävla mirakelkur?! i wanna be skinny too :(

2011-09-17 @ 12:34:18
URL: http://bellabred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0