Seg start...

Även om jag lyckades träna lite igår, blev simhallen inte av idag - det visade sig att min familj hade andra planer. Kul kul. Låg mest i sängen hela dagen och kollade på Bleach... eeeeeeehhhh det var ju inte riktigt det jag planerade att göra hela sommaren..... Men till mitt försvar så fick jag stöd från mina föräldrar angående uppdateringen av mitt rum, och material inköptes nästan (saknade exakta måtten) (och murgrönan hade fel färg).
Sist men inte minst gick jag ut och tog en löprunda i skogen, fick pusha mig till det andra varvet men det gick till slut...! Nu ska jag strecha och styrketräna lite, kändes awesome att göra det igår. Det är kul att misshandla sin kropp. Men inte att springa.

Ciao!

tl:dr - projekt grönt på g, projekt snickare på g, projekt storstädning i rummet - nästan på g...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0